曼秀雷敦強效驅蚊噴霧-Kam Hon

而家好少出街,但好在屋企有天台,平日就同小朋友上天台玩,不過而家開始暖,D蚊仔開始出動,所以上親天台玩就會先同小朋友用防蚊用品。 我一直以來都用純天然的香茅蚊水,蚊水是朋友特地做比我的,不過好老實,功效就真係一般般,可能噴後的頭十幾分鐘就OK,之後都試過比野咬。 今次係我第一次試用「曼秀雷敦強效驅蚊噴霧」,我覺得個香味幾清,唔太勁,最少冇我平時用那枝香茅勁。 其次係幾爽,噴完唔會有立痴痴的感覺。 最後不得不讚佢的驅蚊能力真係唔錯,我在天台試了幾晚都完全冇蚊咬。 所以我會繼續用,不過如果日後再出細枝裝就更好呢,可以更方便帶出街。